عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 234
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 277660
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 PdfEditor یک نرم افزار کاربردی برای بازسازی و ویرایش کتاب های الکترونیکی PDF میباشد . این برنامه محصولی از شرکت PixelPlanet است که نرم افزار های فراوانی در این زمینه یعنی کار با کتب الکترونیک را عرضه کرده است.در این نرم افزار امکان حرکت ، بازسازی نوشته ، عکس گذاشتن در پی دی اف و حذف صفحاتی از فایل PDF  فراهم شده است.یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار چند زبانه یا Multilanguage بودن آن است .

 

PixelPlanet PdfEditor v1.0.0.34 ويرايش سريع و آسان PDF با PixelPlanet PdfEditor v1.0.0.34

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , سایر , ,
:: برچسب‌ها: download direct link PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , تغيير پي دي اف , دانلود PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , دانلود با لينك مستقيم PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , دانلود برنامه PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , دانلود نرم افزار PixelPlanet PdfEditor v1 , 0 , 0 , 34 , ويرايش فايل ها , ويرايش فايل هاي پي دي اف , ويرايشگر پي دي اف , پي دي اف ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

 زبان: فارسی  نویسنده: رضا سروری
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 447  ناشر: آی آر پی دی اف
 حجم کتاب: 13.94 مگابایت
توضیحات کوتاه

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , کامپیوتر و اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 شاخه: مجلات و نشریات / علم و عضله    تعداد بازدید: 153

 زبان: فارسی  نویسنده: تیم علم و عضله
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 20  ناشر: www.elmoazole.ir
 حجم کتاب: 2.33 مگابایت
توضیحات کوتاه

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , مجله و نشریات , ,
:: برچسب‌ها: تمامی مجله های الکترونیکی علم و عضله , بدنسازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 174 :

جعبه جادویی یک ایرانی
گوشی‌های تلفن‌همراه خاکی
خداحافظ فناوری اطلاعات و ارتباطات!
توسعه اینترنت پاک با کمک 8000 بسیجی
کیف پول گوگلی
Facebook بچه‌ها را می‌خواهد!
هکرها بر علیه همه!
شیرینی‌هایی که می‌توانند کام شما را تلخ کنند!
درایوی مجازی برای سیستم‌عاملی مجازی 
اینترنتی که باید ارزان شود!
سیستم‌ عاملی که می‌خواهد ملی شود
پاسخگوی آن‌لاین به سوالات دینی
صرفه جویی با آی تی
PC در رقابت با لپ‌تاپ
2 کارت‌‌گرافیک در یک رایانه
فقط برای یک مشت ریال!
Sonic روی گوشی‌های جاوا
برنامه‌هایی که حذف نمی‌شوند
جدول شماره 174
بازی، صدای پای دومین سه‌گانه
بازی، معمای جواهرات
بازی، دزدان لگویی دریای کارائیب
کودکان خود را دیجیتالی محافظت کنید
iPhone خود را ارتقا دهید

ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 174

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 174 ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

WordPress Theme Design

وردپرس یکی از قوی ترین سیستم های مدیریت محتوا در حال حاضر می باشد که بسیاری از سایت های قدرتمند در زمینه های مختلف آن را برای راه اندازی سایت خود انتخاب نموده اند . یکی از ویژگی های بی نظیر این CMS آسان بودن طراحی قالب آن نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا نظیر مووبل تایپ می باشد و با داشتن اندک دانشی در زمینه طرای وب می توانید قالب مورد نظرتان را بسازید . WordPress Theme Design نام کتابی است که در آن تمامی نکات ریز و درشت طراحی قالب وردپرس توضیح داده شده است و با مطالعه آن می توانید طراحی قالب دلخواهتان را آسان تر و البته سفارشی تر کنید . این کتاب در ۲۲۴ صفحه ، به صورت رنگی و به زبان انگلیسی نوشته شده است .

 

حجم : ۹٫۹۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: WordPress Theme Design , دانلود کتاب pdf , دانلود کتاب WordPress Theme Design , دانلود کتاب الکترونیکی , طراحی تم وردپرس , طراحی قالب وردپرس , قالب وردپرس , کتاب آموزش طراحی قالب وردپرس , کتاب آموزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

آیا می خواهید تا در گرفتن عکس از محیط های مختلف استاد شوید ؟ ‌آیا می خواهید تا با رازهای نهان هنر عکاسی آشنا گردید ؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان تصاویری با کیفیت بالا بگیرید ؟ Digital Photography Techniques نام یک مجله بسیار جالب است که در هر شماره آن ، به بخش های مختلفی از تکنیک های عکاسی پرداخته می شود و شما را با این هنر تاثیرگذار آشنا می کند . این شماره که مربوط به بهار ۲۰۱۰ می باشد در ۱۰۰ صفحه و به صورت تمام رنگی انتشار یافته است که می توانید به صورت رایگان از دانلود کده ، دانلود نمایید .

 

 

حجم : ۲۱٫۴۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجله , دانلود مجله Digital Photography Techniques , دانلود مجله تکنیک های عکاسی , دانلود مجله عکاسی , دانلود کتاب الکترونیک , مجله عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

The Complete Guide To The iPad نام کتابی است که به منظور راهنمایی در استفاده از محصول جدید اپل – iPad – نگاشته شده است . با خواندن این کتاب که در زبان انگلیسی تهیه گشته است می توانید با بیش از ۱۰۰ ترفند پنهان آی پد آشنا شوید و نحوه کار با بسیاری از اپلیکیشن ها را بیاموزید . اگر از دارندگان این دستگاه اعجاب انگیز هستید ، حتما این کتاب را بخوانید !

 

حجم : ۲۲٫۲۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: آموزش جامع آی پد , دانلود Ebook , دانلود کتاب The Complete Guide To The iPad , دانلود کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب الکترونیکی با لینک مستقیم , کتاب الکترونیکی آموزش iPad , کتاب الکترونیکی آموزش آی پد , کتاب راهنمای آی پد ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

کرک کردن نرم افزار

بنا به درخواست برخی از کاربران دانلود کده مبنی بر نحوه فعال سازی نرم افزارهای مختلف و استفاده به صورت نامحدود ، آموزشی تهیه کرده ایم که امید است مفید واقع شود . برای در دسترس بودن بیشتر این آموزش ، نسخه PDF آن نیز تهیه گردیده است که می توانید در پایان مطلب آن را دانلود کنید .

 

فعال کردن نرم افزارهای مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و برای هریک می بایست در مرحله نخست ، نوع فعال کننده را تشخیص داد و سپس از آن استفاده نمود . رایج ترین روش های فعال سازی  استفاده از کرک ( Crack ) ، شماره سریال ( Serial Number ) ، کد ساز (‌Keygen یا Keymaker ) و پچ ( Patch ) می باشد .

کرک ( Crack ) : هر برنامه ای برای اجرا دارای یک فایل EXE و یا DLL می باشد که کد نویسی مربوط به بخش فعال سازی در آن قرار دارد .در این روش فایل اصلی توسط یک کرک کننده (‌ Cracker ) دستکاری شده و اطلاعات لازم برای استفاده نامحدود در آن جایگزین می شود . اگر پس از خارج کردن نرم افزار دانلود شده از حالت فشرده با پوشه ای با نام Crack مواجه شدید ، می بایست تمامی فایلهای موجود در آن را در محل نصب برنامه کپی کنید .
برای پیدا کردن محل نصب برنامه کافیست بر روی آیکونی که پس از نصب نرم افزار بر روی دسکتاپتان افزوده می شود راست کلیک کرده و گزینه Properties کلیک کنید . ( شکل زیر )

نحوه کرک کردن

پس از کلیک بر روی این گزینه ای پنجره ای همانند تصویر زیر باز خواهد شد که می بایست بر روی گزینه ی Find Traget کلیک کنید . ( شکل زیر )

کرک کردن

پس از کلیک کردن روی گزینه مورد نظر محلی که نرم افزار را نصب کرده اید باز شده و می بایست فایلهایی موجود در پوشه کرک را در آنجا کپی نمایید .

پچ ( Patch ) : در این روش کافیست تا فایل پچ را همانند روش قبلی (‌ کرک ) در محل نصب برنامه کپی کرده و آن را اجرا کنید . پس از باز کردن Patch ،‌ پنجره ای باز خواهد شد که در آن گزینه ای با همین نام ، یعنی Patch ، وجود دارد که با کلیک بر روی آن ، فرایند فعال سازی نرم افزار انجام می شود . در فعال سازی با پچ ، تمامی تنظیمات به صورت خود کار انجام می گیرد و نیازی به انجام کارهای اضافه نیست . ( عکس زیر نمونه از یک برنامه Patch می باشد )

کرک کردن نرم افزار - پچ

شماره سریال ( Serial Number ) : آسان ترین روشی که در فعال سازی نرم افزار ها وجود دارد استفاده از سریال نامبر است . سریال نامبر گاه فقط چند شماره و حرف می باشد و گاهی علاوه بر شماره و حروف ، نام ، شرکت و آدرس ایمیل نیز می باشد که می بایست هر یک را در محل مربوطه کپی کنید . برای نمایش قسمت وارد کردن کد بر روی گزینه About و پس از آن روی Register کلیک کنید . دقت کنید که فقط کد ها را بدون هیچ فاصله ای کپی کنید . استفاده از کلید های ترکیبی CTRL+C و CTRL+V توصیه می شود . ( شکل زیر یک نمونه از نرم افزارهایی است که با سریال نامبر فعال می شود )

کرک کردن نرم افزار

کد ساز ( Keygen ) : برخی از نرم افزارها محدودیت هایی را برای استفاده از یک کد قرار می دهند به گونه ای که بیش از یک بار نمی توان از آن استفاده کرد . برای فعال کردن این نرم افزار می بایست با استفاده از Keygen یا Keymaker قرار داده شده یک کد بسازید . کافیست تا پس از اجرای کد ساز روی گزینه Generate کلیک کنید . لازم به ذکر است که بیشتر شرکت های نرم افزاری ، با گرفتن نام و ایمیل کد فعال سازی را می سازند . از این رو اگر در برنامه کد ساز فیلد هایی با اسامی مختلف وجود داشت ، باید آنها را پر کرده و در قسمت فعال سازی آنها را وارد کنید . سایر مراحل همانند مرحله فعال سازی با سریال نامبر می باشد . ( شکل زیر ، یک Keygen می باشد )

کرک کردن نرم افزار

 

نکته : برخی از آنتی ویروس ها ،‌ تعدادی از فایلهای مربوط به فعال سازی نظیر Patch و Keygen را به عنوان تروجان و یا ویروس معرفی می کنند . در صورتی که با این مشکل مواجه شدید ، نخست آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و پس از کرک کردن برنامه مورد نظرتان ، آن را مجددا فعال کنید .

نسخه PDF :

حجم : ۲۲۳ کیلوبایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری کرک بازی , آموزش تصویری کرک نرم افزار , آموزش کرک کردن بازی , آموزش کرک کردن برنامه , آموزش کرک کردن نرم افزار , نحوه کرک کردن با استفاده از Keygen , نحوه کرک کردن با استفاده از Patch , نحوه کرک کردن با استفاده از Serial Number , چگونه نرم افزار را کرک کنیم ؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

The Ultimate Guide to Office 2010

بدون شک مایکروسافت آفیس ، قدرتمندترین و کامل ترین مجموعه از نرم افزار های اداری می باشد و نفوذ این برنامه ها به حدی است که اکثر کاربران نرم افزارهای اداری با نام مایکروسافت آفیس می شناسند . چند وقتی است که نسخه جدید  این مجموعه پس از ۳ سال منتشر شده است که نسبت به دو نسخه ی پیشن شاهد تغییر و تحولات بسیاری بوده است . از این رو کتاب آموزشی The Ultimate Guide to Office 2010 توسط مجله معروف PC Pro magazine در راستای معرفی تغییرات و قابلیت های جدید آفیس ۲۰۱۰ منتشر شده است که هم اکنون می توانید به رایگان از دانلود کده دانلود نمایید .

این کتاب در ۱۶۴ صفحه رنگی و به زبان انگلیسی نگاشته شده است .

 

 

حجم : ۶۷٫۴۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: کتاب الکترونیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Ebook , دانلود ایبوک , دانلود کتاب , دانلود کتاب pdf , دانلود کتاب آموزش آفیس 2010 , دانلود کتاب الکترونیک , نرم افزار ساخت کتاب آموزشی , کتاب pdf , کتاب آموزش Office 2010 ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com